(Gr)hit the gym!

Efter två veckors hostande och kurerande kände jag mig äntligen i form för att träna igår igen. Supertaggad - för ovanlighetens skull. Dock bara för en halvtimme långt pass, men det räckte. Grit - Forums substitut till gamla favoriten Crossfit - varar bara i 30 minuter, men det är cirka 10 minuter för länge. Efter halva passet ville jag bara lägga mig ner och dö. Varenda liten partikel i min kropp darrade och ett dubbelpass var inte att tänka på.
 
Detta är den absolut bästa formen av träning för mig. Snabb och effektiv - som det ska vara. Imorgon gör jag ett nytt försök på lunchen med Grit Strength - same same, men med extra fokus på styrka. Sist jag var på det (någon gång kring tidpunkten för Dackefejden) kunde jag inte gå på tre dagar. Nu ska jag bara hitta fokus, motivation och tid för att ta mig dit imorgon. Håller både tummar och tår för att ingen ny förkylning, eller extrainsatt möte, ska stoppa mig!
 
 
Såhär, men inte riktigt lika tjusigt, höll jag på igår. Hopp, studs och böjda ben. Aj, aj och aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0