Big Sur

Jag snubblade över en bild på en avlägsen bekant på Facebook. Bilden var tagen i Big Sur och så fort jag såg omgivningarna kände jag igen dem. Reaktionen som följde var minst sagt intressant. Hela min kropp gick igång på bilden och alla nostalgisinnen aktiverades. Jag kände en enorm längtan tillbaka till en av de vackraste platserna jag någonsin besökt. Tillsammans med bästa hotellet och godaste maten utgjorde detta en oslagbar kombination. Big Sur. Jag saknar dig! Frågan är inte om utan NÄR vi ses igen.
 
 
Bilderna - med min gamla iphone - gör dock inte rättvisa. Jag vill tillbaka till den lilla trädkojan med skogen på ena sidan och havet på andra. Gärna för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0