På plats i Ystad

Idag började min semester och det var även dagen som sommarens tredje flyttlass gick. Vi packade bilen så full det bara gick - och lite till - och drog till Ystad. Slutdestinationen innan tillträdet till vårt alldeles egna hus. Nu börjar jag vi så van vid zigenarlivet att bo i ett eget hus med ALLA sina saker känns minst sagt ovant. 

Sommaren har hållit i sig alla veckorna i Malmö och jag både hoppas och tror att min enda semestervecka i juli också ska bjuda upp till dans. Och sol. Det vore ju inte helt fel att kunna blotta benen utan att se genomskinlig ut, men bortsett från det ska jag nog inte spendera alltför mycket tid i solen. Gosh, det märks att jag börjar bli äldre. Och apropå äldre. Nästa lördag firar en viss dam sin trettioförsta födelsedag. Men innan ses stundar en resa till ljuvliga Bornholm. Så härligt! För mig har sommaren bara börjat. 


Bilen helt fullproppad. Faktiskt så full att jag, Victor, vagnen och en resväska fick ta tåget. Nu får det räcka med flyttandet ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0