Långsiktigt

Juli och sommaren är här med besked. Kanske inte just vädermässigt, men förhoppningsvis kommer det att ändras. Snart. 
 
Efter en intensiv helg med packning, dubbelt flyttande och ett bokslut på det har jag äntligen landat i någon slags harmoni. Harmoni över att inte behöva tänka på att städa, tvätta och packa varje vaken sekund. Energi jag istället har kunnat lägga på jobbet. Men icke. Nej, allt jag kan tänka på är semester till sydligare breddgrader; vila, vila och åter vila. Samt långa, skira, fladdrande klänningar. Det enda jag vill gå klädd i är klänningar av modellen längre. Och trots att maxiklänningar under flera års tid har varit någonting som kommit och gått känns de mer aktuella än någonsin just nu. I alla fall i min garderob.
 
Några av dessa kreationer från Rodebjer skulle gärna få flytta in. Om det inte vore för det att jag saknar både pengar och just garderob.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0