Hitt

Det är hett som tusan i vår lilla andrahandslya med alla fönster i samma väderstreck. Men vem är jag att klaga? Vi har tak över huvudet och det är strålande högsommarvärme utomhus. Synd bara att min semester inte slagit in än. Vi har dock lagt resplanerna på hyllan för den här sommaren och bestämt oss för att stanna i Sverige. Kostnadseffektivt och förhoppningsvis med fortsatt vackert väder. Bara tanken på att sätta fötterna på en grekisk sand med en vild ettåring i släptåg såhär års får mig att vilja stanna hemma. Kanske, kanske bär det av i vinter istället. Jag håller både tummar och tår för det!


Bigarråer smakar mums i värmen. Min lille kille börjar bli så stor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0