Hemma!

En förskjutning fram i tiden senare så var vi hemma. Hemresan gick betydligt snabbare, men var samtidigt jobbigare. Med minimalt benutrymme, ett 8-månaders energiknippe och en krokig rygg skumpade vi över Atlanten för att äntligen ta skandinavisk mark på fredagsmorgonen. Det dröjer kanske ett tag innan vi beger oss upp i luften tillsammans med Victor igen - i alla fall på en sådan lång flygning. Men jag ska inte klaga. Ge mig ett par timmars sömn och jag kommer att se tillbaka på resan med betydligt blidare ögon.
 
Jetlagen har inte varit nådig idag. Jag har gjort mitt bästa för att kämpa emot den; packat upp, tvättat, handlat, ja till och med gått och fått massage, men strax efter sexsnåret på kvällen kunde inte ens jag stå emot ögonens ihärdiga klippande. Nu känner jag mig något piggare men ändå mer än redo för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0