En dagens idag igen

I brist på annat bjuder jag på en dagens. Idag igen! Fördelen med att jobba är ju att man piffar sig lite mer än när man bara skrotar runt hemma. Nackdelen med kylan är att man inte gör det. Men såhär ser jag ut idag. Effektiv som få har jag blivit också. På bara 20 minuter var jag helt startklar i morse. Dusch, frukost, tandborstning, sminknig och påklädnad. Swosh. Helt otroligt!
 

Världens bästa kofta från Julie Brandt. Värmer det mesta och livar dessutom upp lite med sina invävda guldtrådar. Till detta min enda behållning från Isabel Marant pour HM. En svart spetstop som rycktes i bara farten. Och en lagom glad måndagsmin till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0