Statusuppdatering

Tisdag. Veckans tråkigaste dag är här IGEN. Men! Jag försöker göra det bästa av dagen. Frukost på jobbet, arbeit macht frei och förhoppningsvis ett spinningpass vid fem-tiden. Jag får alltså, om jag har tur, skubba lite tidigare idag. Tisdagsspinningen med Forums - enligt mig - bästa instruktör går inte av för hackor. Inget ont som inte för något gott med sig.
 
Helgen har gått i lugnets och matens tecken. Jag fullkomligt älskar sådana helger. Inga måsten, bara ta dagarna som de kommer, vara hemma och njuta. Med alla hjärtans dag på agendan blev det även lyxmiddag med löjrom och oxfilé, rosor och ett fint armband. I lördags avhandlade vi det obligatoriska babysimmet, följt av den lika obligatoriska lördagsfikan samt en kväll med tacopaj och alla svenskars nya favoritsysselsättning - Melodifestivalen. Jag måste säga att jag blev ytterst besviken. Inte för att jag är något större Mello-fan från början, men jag hade nog väntat mig lite mer av detta omtalade spektakel. Musiken var kass, programledarna inte mycket bättre och pausunderhållningen likaså. Kanske ska jag hålla mig borta från dumburken tills det är dags för final. EN Melodifestival per år räcker gott och väl. Precis som en tisdag per vecka.
 

Flickidolen Zia och skrällen Ace Wilder. Samma visa vid varje deltävling. Hur många skrällar får egentligen plats i finalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0