På väg på riktigt.

Sent omsider begav vi oss. Bort från regnet, mot Nobelfestligheterna. Och flygplatsbomber. Nu är inget av dessa alternativ anledningen till min resa, men jag hoppas att jag missar båda. 

Av någon anledning fick jag åka businessklass på flyget, något som aldrig hänt mig tidigare. Man tackar! Ovan som jag är vid detta förstod jag inte att frukosten ingick, utan bad bara gentilt om en Ramlösa. Måste bli mer rutinerad! En Ramlösa är dock inte fy skam, bak i ekonomiklassen där jag brukar hålla hus får man knappt ett glas kranvatten till självkostnadspris. 

Så nu laddar vi om efter morgonens stressande och hoppas på ett bra möte och en inte alltför utdragen kvällsaktivitet. Med god mat. 


Avnjuter min Ramlösa till en artikel om nya M-ledaren. Kinberg Batra for president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0