Katrinetorps julmarknad

Efter en stressig vecka förtjänade jag en lugn lördag. Eller kanske inte förtjänade lika mycket som behövde. Så lördagen inleddes med sovmorgon, långfrukost och slappande för att vi sedan skulle styra kosan mot Katrinetorps julmarknad. Det var så längesedan jag var på julmarknad att jag knappt minns om jag ens har varit på en. Men julmarknaden som sådan levde upp till alla förväntningar; krims-krams-stånd, glöggdoft, facklor, luciatåg och jultomte. Den sistnämnde var nog Victors favorit, trots att han till en början försökte spela svårflörtad. Sedan blev det gråt och tandagnisslan när vi skulle åka hem. Som sig så bör. 


Victor hittade en liten kompis i tomtens stuga för att sedan ignorera tomten helt. Vad som inte fastnade på bild var Victors juldans och hur han visade sin underkastelse för tomten genom att lägga sig vid hans fötter. Tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0