Flyttad

Så har det vi har väntat på hela sommaren - för att inte säga hela året - äntligen hänt. Vi är inflyttade och klara, installerade på Limhamn (en viktig sak jag har lärt mig; att det heter PÅ Limhamn). Eller att vi är klara är väl att ta i. Vi är långt ifrån klara. Jag vet inte om vi någonsin kommer att bli klara. Just nu är hela huset ett fullständigt kaos och jag vet knappt vilken låda jag ska börja titta ner i. Men ett steg i taget. Igår packades köket upp och Boden fylldes. Nu har vi lite mer svängrum och förhoppningen innan dagen är slut är att vi även ska kunna se på TV. Vissa nöjer sig med lite. 


Gårdagens kaos har blivit något, men inte mycket, bättre. Fortsättning följer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0