Vågor

Mitt bloggande går - liksom livet - i vågor. När det redan börjat så bra idag kan jag ju lika gärna fortsätta att berätta om min dag. Efter en något stressig förmiddag, vars ljuspunkt bestod av gratis frukost på jobbet, drog jag en repa till gymmet. Var tvungen att införskaffa lite energi. 
 
Därefter var det snabba puckar tillbaka till jobbet för att duscha och äta. Jag skippade den sedvanliga salladen från Salads and Smoothies och slängde istället ihop en egen Ceasarsallad. Ett par ingredienser fattigare, men så mycket godare. Tja, det är ju inte som att jag ystat osten själv, men jag lade upp allting på tallriken helt för egen masin.
 
Nu sitter jag här och väntar på att eftermiddagens mötesrusch ska dra igång. Därefter raka vägen till Skåre, av alla ställen, där det vankas bokklubb. 
 
 
Svettig och dan tar jag mig en så kallad selfie på gymmet. Och sedan bloggarnas favorit - en matbild. Men det var mycket godare än det såg ut. Mycket på grund av att vitlöksbrödet inte fastnade på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0