Tillbaka på hemmaplan

Så var man på svensk mark igen. Med en nybakad 33-åring i bagaget skyndade vi hem för att träffa vår saknade ögonsten. Ögonstenen verkar dock inte ha saknat oss avsevärt, utan såg ut att ha trivts utmärkt i centrum hos moster och mormor. 

Idag är jag tillbaka på jobbet och i rutinerna. 35 mail att beta av (hur lyckas man!?), men nu känner jag mig färdig med detta och ska strax ut och besiktiga vårt nyförvärvade hus istället. Jag försöker att inte fundera alltför mycket över det faktum att jag egentligen skulle gå på ny mammaledighet idag. Försöker att förtränga detta helt och hållet... 


Amsterdam by night byttes mot ett sött litet busfrö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0