Sovmorgon

Min livs levande väckarklocka ringde inte som den brukar i morse. Den valde istället att ta sovmorgon och inte börja sträcka på sig förrän det var dags för mig att sjappa vid åttasnåret. Detta fick konsekvensen att jag vackert fick lov att vakna av egen maskin halvåtta, stressa in i duschen, slänga i mig frukost och på mig kläder för att kunna vara på plats i Hyllie lagom till mitt morgonmöte. Ett möte jag själv bokat, ska tilläggas. Helt i onödan, kan jag också tillägga.
 
Resten av dagen har ju inte gått i 180 direkt. Det är knappt en kotte på kontoret och varje mail jag skickas besvaras med ett hastigt out of office-svar. Trots att vi inte har halvdag på pappret känner jag att det kanske är dags att sno sig snart. Jag har ju trots allt en resa till Blåkulla att planera.
 

En liten sträckning innan det är dags att slå upp de vackra blå. Som ja, fortfarande är blå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0