Äntligen fredag!

Och inte vilken fredag som helst. Dagen kommer inte bara avslutas med en vårfest (vädret till trots) utan även inledas med en minisemester. Imorgon förmiddag drar jag och Erik till Amsterdam. Bara vi två! Och bara i två dagar, men ändå! Jag hoppas på vår, vin, tulpaner, kanalturer, goda middagar, mysiga promenader och sovmorgnar. En ännu starkare önskan är ju att Victor trivs bra hos sin moster under vår Hollandsvistelse.

Men först fredagen. Med överbliven hemmagjord pizza och överbliven sallad till lunch kommer jag nog att vara hungrig och otroligt sugen på Plockepinns plockmat till klockan sex. Vart kvällen sedan för oss återstår att se. Dock inte alltför länge, för jag måste hem och packa till både mig och Victor. Och ladda batterierna. Jag är ju trots allt en bit över 30-strecket.

Schip ahoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0