Lördagsmys

Efter en god - och stor - fredagsmiddag i Ystad hade både jag och Victor förtjänat sovmorgon på lördagen. Förmiddagen ägnades därefter åt lite morgonträning, långfrukost och innan vi visste ordet av det var det dags för babysim. Victor dominerade i vanlig ordning bassängen och bortsett från en blöjrelaterad incident i omklädningsrummet gick allt alldeles utmärkt. 

Smått hungriga gjorde vi oss därefter ett kärt återbesök på Waynes coffee på Kvinnokliniken - stället där vi praktiskt taget bodde ett par dagar i maj. Den här gången var det vi - och ett gäng nyförlösta bebisar med tillhörande familjer. Mammahjärtat bubblade över när jag såg de små och jag hoppas verkligen att jag kommer att få turen att föda fler barn där. Någon gång i framtiden..


Far och son myser på Waynes. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0