Torka

Efter senaste tidens blogguppehåll försöker jag åter hitta gnistan. Elden. Passionen. Men det är svårt. När jag inte längre spenderar dagarna framför datorn och ständigt har ett öga vänt åt ett annat håll är det svårt att skriva texter - gärna med någon underfundig kontext, eller åtminstone ett någorlunda intressant innehåll. För trots att jag fyller mina dagar förvånansvärt väl utförs varken stordåd eller äventyr. Men en busig sexmånaders håller mig sysselsatt. Farandes fram i gåstolen går ingen som kommer i hans väg säker. Snart väntar nog barnsäkring av lägenheten. Och fler blogginlägg såklart. 



Just här är det en sladd som har fångat Lillens uppmärksamhet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0