Sunday Funday

Så har ännu en helg passerat. Tack vare fredagens halvdag kändes dock den här helgen extra lång. Och händelserik! Både shopping, träning, tjejmiddag och ett besök på mitt jobb har hunnits med. Det sistnämnda inföll på ett folktomt sådant och det enda syftet med besöket var att skriva ut ett par blanketter. Nog om detta. 

Gårdagens tjejmiddag innefattade betydligt trevligare inslag och allt från hårkvalitet till vigselringar och politik avhandlades. Idag har jag varit desto tröttare och efter en lång dag kan jag äntligen koppla av med en sen söndagsmiddag i soffan. Utanför viner de hårda novembervindarna. Hösten är här med besked! Myz!


Min lille stålman hade ingen som helst  förståelse för sin mammas trötthet. Pigg och glad som vanligt. Stålmannen alltså. Inte hans mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0