Isabel Marant pour H&M

Jag har i många år beundrat Isabel Marants klassiska och användbara design. När nyheten om att hon skulle bli gästdesigner för H&M släpptes insåg jag att jag bara var tvungen att hänga på låset den 14:e november.  Sagt och gjort. Jag och - främst kvinnor - i precis alla åldrar trängdes, knuffades och armbågades. För en kollektion som visserligen var fin, men inte såå speciell. När jag väl insåg att halva Sverige skulle springa runt i samma Marantmönster och kokettera med att de lyckats haffa ett plagg lade sig min exalteration och jag gick hem. Med ett linne, ett skärp  och en värdefull läxa som sällskap. Nästa gång köper jag äkta vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0