Kalas!

Igår gjorde Lilleman premiär på sin första middagsbjudning. Galejet gick av stapeln i Lomma och när vi lassade in Lillen och hans tusen attiraljer i bilen kändes det som om vi skulle vara borta en månad. Minst. Jag var mycket nervös för hur amningen skulle fungera på främmande mark, men det visade sig bli mitt minsta problem. Efter att ha gjort entré som sitt underbara gulliga jag bytte Lilleman skepnad och skrek sig hela middagen igenom. Förrätt, huvudrätt, efterrätt och några blöjbyten på det. Väl tillbaka i hemmets lugna vrå höll han snattran och sov så sött och tyst hela natten igenom. Det kommer nog att dröja innan jag försöker mig på en ny utflykt med honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0