Framtidsutsikter

Jag har högtflygande planer på vad jag ska göra så snart jag har "ploppat" ut den lille. Mat jag ska äta, dryck jag ska dricka och - framför allt - kläder jag ska köpa. I min något orealistiska utopi kommer nämligen min mage, tillika resten av kroppen, återställa sig på ett litet kick. Sedan kan jag ha alla mina gamla kläder igen. Och alla nya, som jag ska införskaffa mig.

Jag vet! Jag kommer med största sannolikhet att gå klädd i tält och mammakläder hela sommaren, men drömma kan man ju alltid. Och för att ta fokus från förlossningen, som vägrar sätta igång, drömmer jag just nu om härliga vita sommarklänningar från Malene Birger och Dagmar. Vitt och spets. Perfekt kombination med x antal trivselkilon. Kanske är det tur att jag inte har några pengar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0