Dagarna som går

I väntan på tillökning försöker jag aktivera mig efter bästa förmåga. Det är inte helt lätt när det enda jag vill göra är att sova mest hela tiden. Lyckligtvis har jag vädret på min sida, vilket underlättar spontana små promenader och utflykter. Det är alltså detta jag främst sysslar med. Vandringar, bokläsning, inköp av matvaror, matlagning och allmänt städande och piffande i hemmet.

Varken världsomvälvande eller speciellt spännande, men ungefär det jag orkar med för tillfället. Lägg även till en hel del förlossningsgooglande på internet så har du mina dagar i ett nötskal. Hur folk frivilligt går sysslolösa dagarna i ända har dock övergått mitt förstånd. Fram tills jag plockade fram jobbmobilen i brist på bättre vetande. Alternativet ter sig inte så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0