Amatörernas afton

Årets valborgsmässoafton passerade mig relativt obemärkt förbi. Lika bra är väl det när jag sedan läser i tidningen vilken stökig kväll det har varit runtom i hela landet. Jag kan inte säga att jag är förvånad. Jag har själv varit ute och stökat större delen av valborgsmässoaftnar i mitt liv. Men inte de senaste åren. Och definitivt inte igår.

Besatt av tanken på att senast föda på mitt beräknade förlossningsdatum hade jag hoppats på att få spendera gårdagskvällen på sjukhuset. Nu blev det naturligtvis inte så, vilket faktiskt har gjort mig både lugnare och mindre stressad. Vi får se om lugnet håller i sig om jag går över tiden ytterligare en vecka. Eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0