Girls

Vart jag mig än vänder tycker jag mig höra talas om HBO-fenomenet Girls. Alla pratar om det. Igår fick jag nog och var tvungen att undersöka vad allt fuzz handlar om. Tyvärr har jag svårt att uttala mig, eftersom kombinationen sen kväll, TV i sovrummet och en intensiv dag tog ut sin rätt och jag somnade sju minuter in i programmet. Men jag är sjukt laddad! Jag tror att det här kan bli bra. Äntligen hoppas jag ha hittat något som kan ersätta alla de serier jag redan sett klart eller som slutat sändas. Andrahandsvalet faller på The Following. Den verkar dock tillhöra en helt annan genre, så det får bli att se tillsammans med Erik.
 
 
Girls. Ska detta bli min nya följeslagare kvällstid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0