4 år!

Tiden rusar fram och jag har helt glömt bort att uppmärksamma en viktig födelsedag. I onsdags fyllde min lilla blogg 4 år. Det är ju inte klokt! Ibland känns det som att det var igår jag skrev de första inläggen när jag går tillbaka och nostalgiläser. Men det har hänt mycket på 4 år. Två flyttar, ett jobbyte och - vad det känns som - flera års ökad visdom.
 
Eller? Har jag verkligen blivit klokare eller ägnar jag mig bara åt mindre tankekrävande funderingar? Varför är det ingen som pratar om tankar och idéer längre? Allting handlar nästan uteslutande om praktiska saker som barn, heminredning och semesterresor. Var människor mer intressanta förr eller har mitt umgänge bara förändrats? Har jag förändrats? Stora filosofiska frågor att bita tag i en söndagsförmiddag.
 
Utan att komma ifrån den verkliga orsaken till inlägget alltför mycket, vill jag utbringa ett försenat leve för Mismatch. Hurra! Nästa år slår vi kanske på stort. Då blir det kanske fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0