Sommar!

Juni! Tillika sommar! Tänk att för bara en månad sedan gick jag otåligt väntandes och skulle så göra i ytterligare 12 dagar. Om jag vetat då vad jag vet nu hade jag kanske försökt ta lite bättre tillvara på min helt lediga tid, men försök att säga det till en smällfet kvinna på gränsen till nervsammanbrott.

Nu är han i alla fall här, och per idag är även sommaren officiellt kommen. Underbart! Dagen till ära skiner solen, men vi vet ju alla att det kan ändras när som helst. Efter gårdagens katastrof när jag och Lilleman hamnade i världens ösregn vågar jag mig kanske ut på en ny promenad i eftermiddag. Med regnjacka och regnskydd i tryggt förvar i vagnen.

 

 

Klädd för sommar och sol! 10 sekunder senare brasts det ut i storgråt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0