En dag

Igår kom min mamma till Malmö för att träffa sitt barnbarn och för att spana in Malmöbutikernas utbud. Vi möttes upp på ett soligt Gustav Adolfs torg; uträttade ärenden och åt vinlunch ute på Atmosfär. Kirrade till och med en tidig födelsedagspresent till mig. När Lilleman fått mat fikade vi och gav oss sedan ut i smeten igen.

Dagarna går alltså. Oftast fortare än vad jag tänkt mig, eftersom jag sällan hinner uträtta allt det jag planerar för en dag. Timmarna har en tendens att bara sticka iväg och vips så är det kväll och middagsdags. Jag skyller till stor del detta på amningen. Och en dos lättja och dålig planering..

 

 

Out and about i vagnen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0