Stokke

När det kommer till barnattiraljer älskar jag norska Stokke. Sängen, stolen, bouncern (men den har jag inte) och bärselen. Vissa dagar ångrar jag att jag inte köpte barnvagnen Stokke Xplory, men funkar Bugaboo för Kate Middleton funkar det väl för mig.

Hur som. Idag invigde jag bärselen. Jag har varit lite rädd för den tidigare, eftersom jag inte riktigt förstått hur den fungerar, men efter en snabb titt i handboken löste det sig. Jag kanske inte bar den helt ergonomiskt korrekt, men vi kom både ut på stan och hem igen. Jag är äntligen fri att traska in i vilka butiker jag vill - trappa eller ej. Fatta vilka möjligheter som har öppnat sig! Matshoppingen sparar jag däremot till barnvagnspromenaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0