Amningsunderhållning

Efter att ha slötittat så mycket på dålig TV under mina amningspass att jag känner att jag har fördummats har jag nu lagt fjärrkontrollen åt sidan till förmån för lite litteratur. Bokklubbsboken ligger oöppnad och väntar på mig, men som ett första steg ut valde jag en traditionell sommardeckare. Mari Ljungstedt släpper väl åtminstone en deckare per år; lättlästa, men inga litterära mästerverk. Årets roman - Den sista akten - tog dock priset. På mindre än ett dygn var den utläst och den fick Real Housewives of Orange County att framstå som en kulturell höjdpunkt. Å andra sidan är det precis den typen av litteratur jag har ork att klämma när jag sitter fast under amningskudden. Hur länge det nu varar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0