30-åringen

Så var man 30! Dagarna, tillika firandet, har gått i ett och först nu känner jag att jag har vilat ut och landat. På 30-strecket.

Min födelsedag kunde inte bli bättre. Dagen var perfekt planerad från tidig morgon till sen kväll och vädret bjöd på strålande sol. Frukost på sängen, slottslunch, skumpa på balkongen, presentutdelning och en härlig femrätters på lyxrestaurang stod på menyn. Vilken dag!

Lördagen var inte mycket sämre den. Då kom både mamma och syster på besök för att ta vid firandet där det slutade. Mer balkongskumpa, bakelser och middag. Presenter till mig, men framför allt till Lilleman. Jag antar att det är så det kommer att bli framöver, så det är väl bara att vänja sig.

Och nu då? Ja, nu har jag äntligen landat i min nya ålder och nya ruta. 30 - vilken grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0