Stormande

När plusgraderna äntligen har landat på skånsk mark vankas det istället stormvarning. Jag skrattade bort det när jag gick hemifrån, där var det ju så lugnt och stilla, men så fort jag klev av tåget i Hyllie trodde jag att jag skulle svepas bort av en stormvind. SMHI varnar för hårda vindar och nyheterna rapporterar att man bör hålla sig inne. Jaha jaha. Just typiskt när jag väl pallrat mig hit.
 
De senaste dagarna har för övrigt varit en liten ministorm i sig. Budget, bokslut och en okänd - men välrespekterad - man från Englands besök nästa vecka har krävt sitt. Och the worst is yet to come. Om jag går in med den inställningen kan det väl bara bli bättre. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0