Pilates

Då mina träningsmöjligheter plötsligt har begränsats får jag ta de chanser jag får. Därför hoppade jag på en uppgooglad pilateskurs, som startade igår och ska hålla på i 6 veckor framöver. Mina förhoppningar var inte skyhöga, men det var faktiskt riktigt mysigt. Fyra tjockisar på varsin boll i en källarlokal och en hurtig pilatestränare på det.
 
Jag kan ju inte säga att jag svettades ihjäl, men det kanske inte heller är syftet med pilates? Däremot tog vi i efter bästa förmåga och jag skulle inte bli förvånad om det framåt kvällningen börjar smyga sig på lite träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade.
 
 
En timme på en boll. Effekten återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0