På jobbfronten intet nytt..

Så var även denna månads bokslut över och jag kan andas igen. Jag vet att det är ett fruktansvärt tjat om dessa ständiga bokslut, men det är ju en återkommande - alltid lika jobbig - del av mitt liv.
 
Men. Nu är det över för den här månaden. Med blandat resultat, får jag väl konstatera med facit i hand. Ibland känns det underbart att sitta i Malmö på distans, med resten av controllergänget på betryggande avstånd i Stockholm, men ibland känns det inte bara ensamt, utan även som om jag missar en hel del viktig information. Nåväl. På måndag är det dags för ett efterlängtat - och tilltjatat - medarbetarsamtal med min ständigt frånvarande chef. Äntligen kan vi styra upp lite riktlinjer för våren. Det kan väl ändå bara bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0