Måndag

Helgen som nyss passerat går kanske inte till historien som den mest spännande helgen i mitt liv, men samtidigt har den varit väldigt lugn och skön. Jag har flyttat mig från sängen till soffan till köket i ett makligt tempo, utan att göra alltför många detourer däremellan. Idag känns det som att all vila har gett utdelning och jag känner mig (peppar, peppar) någorlunda på banan igen. Så pass kry att jag kan sitta upprätt och jobba hela vägen ute i Hyllie. Visserligen aldrig mer än en armlängs avstånd från mina näsdukar och mina Vicks.
 
Hur som helst. Mitt i helgens vila har jag även hunnit med några ordentliga jobbtag. Budgetar åt alla håll och kanter. Uppifrån och ned. Nedifrån och upp. För affärsägare och regioner. Och idag är mötesbonanzan igång igen. Vem behöver lugn och ro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0