Lunchdejt

Idag fick jag sällskap ute i bushen på lunchen och passade samtidigt på att spendera några timmar på Emporia. Det är inte svårt att hitta mer spännande butiker än de på Emporia, men tillgängligheten gör att jag kan tänka mig att avverka ett par timmar där ändå. Framför allt när alternativet är att jobba.
 
Lunchen bestod av en halvtaskig - men heldyr - club sandwich i den inte alltför mysiga food courten. Därefter sade jag adjö till mitt lunchsällskap i form av Erik och struttade runt i ett par butiker innan till och med jag fick dåligt samvete för den långa frånvaron från datorskärmen. Behållningen från dagens shoppingrunda blev en handkräm för torra vinterhänder och en chokladbit för att pigga upp eftermiddagen. Vad hade jag gjort utan Emporia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0