Matinspiration

När klockan börjar närma sig tolv och magen kurrar högljutt av hunger surfar jag all möjlig matinspiration på nätet. Trots att jag vet att jag måste äta min halvtaskiga, lätt smaklösa, kycklingwok från igår som dagens lunch, skadar det ju inte att vara lite proaktiv för kommande middagar. Vad jag fastnade för nu var första bästa enkla recept. Nämligen libanesiskt. Kefta, närmare bestämt.
 
Tanken att tillaga detta själv har aldrig slagit mig tidigare, men efter att ha gått igenom receptets fyra ingredienser verkar det ju nästan för lätt för att vara sant. Detta måste jag prova ikväll.
 
 
Kefta på grillspett med vitlöksmynta-yoghurt. Easy as can be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0