It's time for Oscar

Jag lyckades sova mig igenom hela nattens festligheter i form av Oscarsgalan. När jag idag går snabbspolar sammanfattningarna ser det kanske ut som om jag inte missade så mycket trots allt. Mitt absoluta favoritmoment på hela Oscarsgalan är dock att kolla in röda mattan; kändisar, klänningar, hår och parkonstellationer. För att ta igen detta har jag gått igenom hundratals - tusentals? - bilder idag istället. Som vanligt en hel del fint, men ganska stor del fult också. Jag fastnade för två bilder på två par. Jennifer Garner och Ben Affleck - superparet som båda var supersnygga i Gucci. Och ett annat superpar - Helena Bonham Carter och Tim Burton - i en lite mer... hrm.. bohemisk stil.
 
 
Uttrycket "lika barn leka bäst" har aldrig känts mer applicerbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0