Hårinspiration

Om jag kunde ha vilken frisyr som helst skulle jag satsa på en lång page. Det finns få frisyrer jag tycker är snyggare än den långa pagen, men dessvärre är mitt hår helt ovilligt att sporta den looken. Så för egen del finns det alltså flera frisyrer som är snyggare. Typ alla.
 
Det känns dock som om jag aldrig får någon bukt med mitt hår - page eller ej. Så nu har jag varit lite proaktiv innan frisörbesöket och tagit fram lite inspirationsbilder. Vem vill inte ha ett sådant här svall? På mig skulle det nog vara hur fint som helst. Timmarna efter frisörbesöket. Sedan är vi förmodligen tillbaka på ruta ett igen.
 
 
Kan man köpa hela looken hos frisören?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0