En ny vecka

Så var det måndag igen. Och en alldeles typisk sådan. Vädret utanför fönstret påminner mest om någonting från en postapokalyptisk film, men lyckligtvis har dagen gått i ett och jag ska snart skutta hemåt. Av ren artighet klämde jag en bit prinsesstårta vid trehugget, och det ångrar jag bittert nu. Inte just för kalorierna, utan för att jag verkligen inte gillar prinsesstårta. Och hamnade i någon slags matkoma efter det.
 
Men som sagt. Måndagens arbetsdag börjar lida mot sitt slut, men dessvärre bjuder inte veckan på några större höjdpunkter. På torsdag är det alla hjärtans dag och om jag har tur och är riktigt, riktigt snäll får jag kanske ett fång med rosor. Hoppet är det sista som lämnar människan, inte sant?
 
 
Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0