Antiklimax

Varje månad är det samma sak. Det antiklimax som uppstår efter all stress, press och hets efter månadsrapporteringen är färdig. Det är som om luften går ur mig. Alla sena nätter och huvudbryderier tar ut sin rätt. Jag vill bara hem och bädda ner mig och rensa huvudet. Mumsa på lite choklad och ha det bra. Kanske bläddra i en dålig skvallertidning eller titta på en rom-com.
 
Så varför gör jag då inte detta? Nej, för nu ska allt efterarbete och alla uppföljningar planeras och utföras. Jag kanske har uppfattat hälften, varav hälften i sin tur förmodligen har missuppfattats. Det är inte så lätt alla dagar. Men snart är det helg och en jobbfri sådan. Den första för i år! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0