Ticktack

Årets sista timmar närmar sig med stormsteg. Jag känner stor stress inför detta - inte minst med tanke på att vi i år står som värdar för årets nyårsmiddag. En småskalig middag, men ändå. Det ska städas, dukas, fixas, handlas och lagas mat. Och mitt i allt detta försöker jag organisera ihop packningen till Mexico, dit vi styr kosan på torsdag. Just det! Mitt i den värsta nyårsångesten flyr vi landet. I skrivande stund är detta dock inte något som dämpar min ångest, utan snarare tvärtom. Packningen! Flygresan! Maten! Hotellet! Jetlagen! Hemresan! Jag kommer nog inte att koppla av förrän vi når svensk (läs dansk) mark igen. Den 17 januari. Nedräkningen har börjat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0