Resfeber

Jag har fått för mig att en resa till soligare breddgrader över, eller strax efter, nyår är precis vad jag och min lilla familj behöver. Något sent ute samt i avsaknad av pass för både mig och Lilleman surfar jag numera frenetiskt varje vaken timme. Och destinationen växlar ständigt. Ena sekunden är det Florida och South Beach för hela slanten och när jag sedan tröttnar på reguljärflyg, tilläggskostnader och partybilder byter jag sökning till Gran Canaria och all inclusive. Thailand är dock varmare, men samtidigt osäkrare och längre bort. Var ligger Kap Verde då? Och jag har ju aldrig varit i Mexico.
 
Som ni hör leder de här sökningarna mig ingenstans. Om det ska bli någon vinterresa innan arbetet tar vid måste jag fatta ett beslut NU. Destinationen. Eller så låter jag tiden gå sin gilla gång. Snart kan det ju inte finnas många alternativ kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0