Himme

Ni är vi hemma efter en hektisk, men framför allt förvirrad, jul. Håller jag på att få alzheimer? Schizofreni? Eller bara allmän förvirring? För som om inte julaftons debakel vore nog lyckades jag även tappa bort ett örhänge och röra till biotiden igår. Kanske är jag bara oerhört ovan att röra mig utanför min comfort zone; hemmet. 
 
Men. Nu är vi som sagt hemma igen - med en splitterny TV från mellandagsrean i bagaget. Hela 60 tum tyckte Erik att vi behövde fylla ut väggen med. Jag är lite mer osäker. Ser det inte aningens smaklöst ut? Oavsett vilket står nu teven där den står. På gott och ont. Kanske kommer jag inte utanför dörren imorgon. 
 
 
Ett styck TV. Plattare än såhär blir det inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0