Värmebölja

Det har varit otroligt varmt de senaste dagarna. En riktig värmebölja. Och jag vet att man inte ska klaga, men med ett spädbarn är det lätt att längta efter liiite svalare temperaturer och något enstaka moln. Det är ju inte som att jag sticker till stranden och tar ett dopp hur som helst.

I fredags gjorde dock hela familjen en liten utflykt till havet och det blev bad för både mig och Erik. Premiärdopp i augusti. Sicka badkrukor vi är. Fast jag skyller på frånvaro från havet och ett nyfött barn. Härligt var det i alla fall trots att en eller två grader extra i vattnet i tr skulle skada. Tänk att man aldrig kan vara nöjd.

 

 

Stor kille och hans mamma svalkar sig i skuggan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0