Helgen

Helgen har verkligen gått i onyttigheternas tecken. Middagar, efterrätter, fikor och vindejter. Hur trevligt som helst, men med ett par gravidkilon kvar på mitt samvete kan jag ju inte fortsätta på det här viset hur länge som helst. Framför allt inte med tanke på Victors dop om mindre än två veckor.

Det är dock inte varje dag Pia är på besök så då måste man ju festa till det. Senast var precis efter min 25-årsdag för ganska så exakt fem år sedan. Nästa borde alltså helt logiskt bli år 2018. Nåväl. Att äta är ju ett sätt att umgås och för att få ut så mycket av helgen som möjligt åkte även jag och Victor på en snabbfika till Ystad igår eftermiddag. Efter en intensiv helg med många nya bekantskaper och intryck håller vi oss därför nära hemmet idag. Både skönt och praktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0