Harald Hårfager

Både Victor och jag tappar hår som aldrig förr. Mörka hårstrån på precis hela lägenhetsgolvet är snarare en regel än undantag. Victors frisyr påminner mycket om min morfars utstuderade combover - ett par hårstrån tunnare för var år. Till skillnad från morfar får Victor dock nya fjun under det tunna bebishåret.

 

Vad gäller hans mamma.. Jag har aldrig sett något liknande. Varje dag får jag loss en golfbollsstor hårboll från borsten och då är inte ens det som faller av under dagen inräknat. Resultatet blir alltså att jag aldrig tvättar håret och alltid har det uppsatt. Damage control. Jag hoppas verkligen att detta är snabbt övergående. Efter en snabb flukt på familjeliv inser jag att detta förmodligen är något jag får leva med i ett par månader till. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0