Nere för räkning

Och jag talar inte bara om mig själv. Även min bloggapp, som möjliggör det för mig att lägga upp inlägg och bilder direkt från mobilen, verkar ha tagit långhelg. Så jag försöker på det gamla hederliga sättet istället. Webbläsare.

Efter en intensiv fredag kunde helgen äntligen börja. En omkastning i schemat och oförstående grannar gjorde att min obligatoriska tvättid på lördagsmorgnar flyttades till gårdagen redan. Skönt idag, stressigt igår. Nu ska ett par sista detaljer fixas innan jag kan börja njuta av helgen och den ro jag så febrilt eftersöker på riktigt. Bland helgens aktiviteter står bland annat födelsedagskalas på agendan, men innan dess är det både ett och annat som ska falla på plats. Present, till exempel. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0