I ett

Lugnet som jag hade hoppats skulle infinna sig den här veckan lyser med sin frånvaro. Istället går saker och ting i ett. Allt ska vara klart samtidigt. Beslut ska fattas, överlämning ska påbörjas (och gärna slutföras), läkartider ska passas och möten ska planeras och hållas.

Som om inte detta vore nog lyckades jag även boka in en visning av vår lägenhet imorgon förmiddag. En timme innan städerskorna anländer. Jag kan inte tänka mig en sämre timing. Hela kvällen har alltså gått åt till att dona, feja och plocka undan. Och det här är bara grovstädningen. Nu ger jag upp och låter den potentielle köparens fantasi få avgöra hur lägenheten skulle se ut i rent tillstånd. För vi ska ju ändå inte flytta. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0