Helgen

Trots att jag inte gör just någonting på dagarna tycker jag att tiden rusar iväg. Innan jag hann blinka hann helgen både komma och gå. 
 
I fredags knatade vi tvärs över gatan för att bli trollbundna av Mozarts Trollflöjten. I hela tre och en halv timme höll kalaset på och höjdpunkten var inte helt otippat Nattens Drottnings Aria
 
Efter en sen fredagskväll har jag mest tagit det lugnt och stundtals försökt njuta av solen, som har visat sig från sin allra bästa sida. Ett skötbord och lite middagsmat har jag också lyckats knåpa ihop (varav det ena var betydligt jobbigare än det andra). 
 
Nu är det ny vecka och nya tag. Väntan när den är som bäst. Undrar så hur jag ska aktivera mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0