Att varva ned..

.. är det enda jag vill, men hela min omgivning gör det så svårt för mig. Hela tiden ett nytt spektakel på gång. Gårdagens devis var jobb, jobb, jobb och när jag äntligen såg en chans till att ta det lite lugnt var det dags för en ny visning av lägenheten. Passande nog hade jag ju hunnit slita fram alla saker jag så ordentligt plockade undan i tisdags. Det var bara att åka hem, akutstäda och rusa till tågstationen för att i lagom tid haffa tåget till Helsingborg och månadens tjejmiddag. Trevligt som alltid, men stressen som föregick middagen hade jag gärna sluppit.
 
Nu börjar jag bli mer än redo för att vara lite ledig. Fixa, dona och bara koppla av. För sedan lär det väl dröja en 18 år innan jag får chansen till det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0